La seva dedicació principal i especialització evoluciona del Teatre Social i Teatre de l’Oprimit cap al Desenvolupament Cultural Comunitari com a formadora i actriu. Destaca la seva estada a Rio de Janeiro al Centre de Teatre de l’Oprimit dirigit per Augusto Boal (2000). Des de llavors desenvolupa projectes i és requerida com a especialista a nivell estatal i internacional.
El 2004 crea transFORMAS, on és coordinadora, i es dedica sobre el terreny al projecte teatroDENTRO com a formadora i actriu.
Ha dissenyat per a l’Institut del Teatre (Barcelona) el postgrau “Teatre aplicat: impacte comunitari i producció artística” i des del 2011 coordina els continguts de les Jornades sobre la inclusió social i l’educació en les arts escèniques de l’INAEM (Ministeri de Cultura). Participa en l’equip d’investigació de la Universitat Ramon Llull i la UOC sobre Llenguatges Artístics, i és docent de Llenguatges artístics i acció social al Màster de models i estratègies d’Acció Educativa amb la infància i l’adolescència de la Facultat Pere Tarrés (Barcelona).
Formadora en resolució de conflictes, motivació i gestió de grups, treballa per a empreses (Telematel, Sa Nostra, etc) i per Barcelona Activa (Ajuntament de Barcelona) amb joves i adults en risc d’exclusió.
Entre el 1994 i el 2001 treballa com a actor en diversos espectacles, coorganitza les Trobades de Teatre i Joventut per a Europa a Grenoble, cofunda l’Associació Mozaïque Théâtre a Paris on dirigeix diversos espectacles, i coordina un treball d’investigació sobre la utilització del teatre en contextos socials extrems: primer acostament a la presó, primeres experiències teatrals en context de tancament.
L’any 2003, s’instal·la a Barcelona, i comença a treballar en el projecte TeatroDENTRO, alhora que treballa com actor en diversos projectes. A partir de l’any 2005 assumeix la direcció artística i la coordinació del projecte TeatroDENTRO i desenvolupa activitats de formacions a Europa (Teatre, educació i presó) o com a expert per al programa de cohesió social a Amèrica Llatina EUROsocial sobre el disseny i execució de projectes d’educació no formal a les presons basats en el teatre (Argentina, Costa Rica, El Salvador, Colòmbia, Paraguai).
Ha treballat en l’àmbit de l’escola i, fonamentalment, en el de l’exclusió social, desenvolupant programes innovadors, relacionats amb les tècniques teatrals, de formació, motivació i inserció laboral per a persones amb dificultats personals i socials i amb característiques especials. Alhora, treballa com a terapeuta en l’àmbit privat, com a psicòloga forense i és professora de Psicologia de la Creativitat en el postgrau de Teatroteràpies del l’ ISEP.
Els seus interessos estan centrats en el paper del teatre i dels espais per a la creativitat en el desenvolupament de la persona i dels grups, i la seva connexió amb les relacions de poder.
Durant els últims anys es forma en aspectes qualitatius i tècnics relacionats amb el desenvolupament comunitari (màster en participació i desenvolupament sostenible de les Heures-Fundació Bosc i Gimpera, Educació Social a la UAB, etc). També adquireix una àmplia experiència treballant en xarxes socials i desenvolupament local de comunitats (Pla Comunitari Trinitat Nova, cooperativa ETCS, Institut de Govern i Politiques Públiques de la UAB).
Des del 2010 treballa com a coordinador tècnic de transFORMAS, específicament en la companyia teatroDENTRO. Participa activament en l’entitat dinamitzant el projecte de formació en tècniques de l’espectacle i els diferents projectes de creació col·lectiva com Frontera, les diferents obres teatrals com Lacras o La Caverna i també en produccions fruit de projectes europeus com Els Espectadors.
Aquesta relació li permet apostar, a dia d’avui, per una voluntat global de procés creatiu a partir del treball en equip per explorar la relació entre la música i la necessitat humana d’expressar-se a través de qualsevol disciplina.
L’entitat compta amb convenis de pràctiques amb diferents institucions educatives com l’Institut del Teatre o la Universitat de Paris Creteil entre d’altres, de manera que cada any incorpora estudiants en practiques o que estan duen a terme projectes d’investigació dins de l’equip.